Известие

Collapse
No announcement yet.

156sw 2.0т.с. харч на масло или друго...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщение
    винаги бих предпочел да си напрвя главата на този мотор и да си сменя буталните пръстени с лагери и т.н. мотор на старо ако видя биела отвън.
    Ако има голямо износване на цилиндрите (елипса) само със смяна на сегменти може да стане и по-лошо.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщение
      Видимо от гарнитурата на всмукателя беше влизало масло в 1ви цилиндър и я смених. След обстойно разглеждане на прехода от вмукател към глава имаше най много нагар на 1ви цилиндър.
      Виждал съм два случая на кофти гарнитура между металния всмук колектор и главата - там минава маслото за селеноида на вариатора......и ако се получи пробив маслото влиза в първи цилиндър......
      Казвам го като насока, не като диагноза......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        няма да има развитие по темата. модераторът ако прецени може да я изтрие. пускам я на части!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщение
          няма да има развитие по темата. модераторът ако прецени може да я изтрие. пускам я на части!
          Ааааа! Не може така!
          Тука ще има поне още няколко страници съвети!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Ааааа! Не може така!
            Тука ще има поне още няколко страници съвети!
            за протокола преди да я раздам ще сваля главата, ще сваля буталата и ще измеря ключа на компресионния сегмент за да се уверя ,че този блок е за кофата !

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщение
              за протокола преди да я раздам ще сваля главата, ще сваля буталата и ще измеря ключа на компресионния сегмент за да се уверя ,че този блок е за кофата !
              Майтапа на страна, но премири всичко. Ей така за спорта,
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Майтапа на страна, но премири всичко. Ей така за спорта,
                на части е вече.

                Comment


                • #38
                  Цена за главата може на лично

                  Comment

                  Working...
                  X